14 Haziran 2012 Perşembe


BEN COŞKUN ADATEPE;
1958 Haziran'ında İstanbul'da doğdum.
Göztepe Pansiyonlu İlkokulu'na gittim, ilk öğretmenim ''Çilek öğretmen''i hiç unutmadım.
Kadıköy Maarif Koleji ve DGSAMYO'yu bitirip 1980 'de mimar oldum.
1983' de Halit Adatepe ile evlenip mutlu oldum.

BEN HALİT ADATEPE;
1953’de Ankara’da doğdum.
1980’de DGSA resim bölümünü bitirdim.
1983’de Coşkun Karaca ile evlendim.
18 yıl önce birlikte Bodrum'a kaçtık.

Dereköy'de yaşamaya, mimarlık ve uygulama  işleri yapmaya devam ediyoruz.
Bitez'de mandalin bahçesi içinde, atölyeye çevirdiğimiz taş evde zaman zaman gruplar kurarak, resim seven ve el işlerinden hoşlanan arkadaşlarla ortamın ve işlerin keyfini çıkarıyoruz.
Yaşamdan genelde hoşnutuz ama  şu aralar ikimizi de heyecanlandıran “artanlardan bişeyler” sergilemesini sizlere ulaştırabildiğimiz için çok mutluyuz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder